در دیدار مدیرعامل سرمایه گذاری شستا با استاندار آذربایجان غربی:

برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۲۳۲۸
برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت های کشاورزی، معدنی و پتروشیمی آذربایجان غربی آماده سرمایه گذاری شستاست

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز شنبه در دیدار با مدیرعامل سرمایه گذاری شستا با تاکید بر اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در استان منحصر بفرد است افزود: از سرمایه گذاری داخلی و خارجی استقبال کرده و برای این امر فرش قرمز پهن می کنیم.

وی ادامه داد: با رونق سرمایه گذاری وضعیت اشتغال نیز بهبود می یابد و جوانان تحصیل کرده استان می توانند در واحدهای ایجاد شده مشغول بکار شوند.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از اهتمام شستا برای سرمایه گذاری در استان گفت: تسریع در فرایند نهایی شدن سرمایه گذاری شستا یکی از موضوعات جدی است که با توجه به اراده مدیریت این مجموعه امیدواریم این امر پیش از پایان سال جاری طبق تفاهمنامه ای عملیاتی شود.

شهریاری تصریح کرد: تیمی ویژه در استان برای تسریع در روند سرمایه گذاری های بزرگ مقیاس از جمله شستا به مدیریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شده تا با حذف بروکراسی های اداری نسبت به عملیاتی نمودن روند سرمایه گذاری سرعت بخشند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه این مجموعه برای سرمایه گذاری های کلان در آذربایجان غربی مصمم است گفت: در بخشهای کشاورزی، معدن،زنجیره پایین دست پتروشیمی و دارو آماده هستیم تا نسبت به سرمایه گذاری اقدام نماییم.

محمد رضوانی فر افزود: با توجه به پیگیری مسئولان توسعه سرمایه گذاری در این استان از اولویت های شستا بشمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز