معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز:

البرز از فقدان "خانه جوان" رنج می برد/حمایت صندوق کارفرینی امید از طرح های اشتغالزای جوانان

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۲۶۳۳
البرز از فقدان خانه جوان رنج می برد/حمایت صندوق کارفرینی امید از طرح های اشتغالزای جوانان
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی جوانان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: خوشبختانه از زمانی که جناب جانعلی به سمن مدیرکل ورزش و جوانان استان منصوب شدند، نگاهشان به حوزه جوانان ویژه بوده و سعی کرده ایم اتفاقات خوب برای جوانان رقم بخورد.

وی افزود: هم اکنون نیز با مساعدت مدیرکل، 4 تن از نیروهای توانمند اداره کل در معاونت جوانان مشغول به کار و خدمت رسانی به سازمانهای مردم نهاد شده اند.

افشاری با اشاره به نبود خانه جوانان در استان، گفت: نبود خانه جوانان در استان، همواره از بزرگترین مسائلی است که جزو دغدغه های سازمانهای مردم نهاد جوانان بوده و برای استانی با این جمعیت جوان و نزدیکی به تهران این مسئله اصلا خوب نیست.

وی با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد معاونت جوانان در مدت زمانی کوتاه عنوان کرد: هم اکنون 10 کارگاه آموزشی با موضوعات ازدواج، اشتغال و آسیب های اجتماعی در سطح استان در حال پیگیری است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه یک میلیارد تومانی با صندوق کارآفرینی برای حمایت از طرح ها و اشتغال جوانان و 3 طرح 110 میلیونی برای کارآفرینی در مناطق کم برخوردار و ... از دیگر اقدامات اداره کل برای حمایت از جوانان در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات حوزه جوانان به شهرستانها توجه ویژه ای خواهیم داشت و همه ی استان را بصورت یکسان می بینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز