نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان:

واحدهای صنعتی اولویت خود را اشتغال جوانان البرزی قرار دهند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۷
واحدهای صنعتی اولویت خود را اشتغال جوانان البرزی قرار دهند
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که " جوانان باید در اولویت برنامه های مسئولان باشند " اشتغال را مهترین دغدغه امروز جوانان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی حدادی اظهار کرد: تعامل با جوانان همواره برای من ارزش خاصی دارد چون معتقد هستم که با خرد جمعی بهتر می توان در جهت توسعه و رشد کشور حرکت کرد.

وی با تأکید بر این که  جوانان باید در اولویت برنامه های مسئولان باشند  افزود: اولین موضوعی که باید نسبت به آن اقدام شود، برگزاری جلسه ستاد ساماندهی استان و طرح خواسته ها و مطالبات جوانان در آن است.

دکتر حدادی با اشاره به ظرفیت علمی و صنعتی استان گفت: تمامی شهرک های صنعتی، شهرک های کشاورزی، مراکز علم و فناوری و ... استان باید اولویت اولشان جوانان استان و اشتغال این عزیزان باشد.

وی ادامه داد: ما در عمل می خواهیم که جوانان در وسط میدان باشند و مسئولان باید به جوانان اعتماد کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، اشتغال را مهترین دغدغه امروز جوانان دانست و عنوان کرد: در مفاسد اجتماعی، مقصر اصلی آن هایی هستند که توجه جدی بر اشتغال جوانان نداشته و ندارند.

وی تأکید کرد: ظرفیت و توان استان البرز برای حل مسائل جوانان بسیار بالا است، اما تحقق این مهم به برنامه ریزی و مدیریت صحیح مسئولان اجرایی نیاز دارد.

دکتر حدادی با بیان این که " جوانان باید مطالبه گر باشند " گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه داد که از سازمانهای مردم نهاد و مجامع جوانان، در جهت منافع حزب و یا جناحی، بهره برداری سیاسی شود.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت کشور باید از مدیدران استفاده کرد که دلسوز و در کنار مردم باشند و مطمئن باشید که ما در مجلس شورای اسلامی صدای شما خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز