با هدف کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی؛

تفاهم نامه مجمع جوانان و کمیته امداد کردستان منعقد شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۳۰۱۲
تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی، و در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و همچنین به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی و در جهت هم افزایی منابع و امکانات و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات به محرومین و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه منعقد شد.

DSC_0405

مدیر کل کمیته امداد در این نشست تصریح کرد: در حال حاضر 153 هزار نفر و بیش از ده درصد جمعیت استان کردستان تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این آمار زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان و دانشجو، طلبه، خانواده های فاقد مسکن یا مستاجر تحت پوشش هستند.

رسول شیخی زاده گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حل معظلات اجتماعی فرصت خوبی برای همکاری کمیته امداد با سازمان های مردم نهاد است، با هدف کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه فعالیت و برنامه های تدوین گردد.

 

DSC_0414

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه این نشست با اشاره به ظرفیت سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: مجمع جوانان کردستان و اعضای سازمان های مردم نهاد از افراد نخبه در حوزه های مختلف تشکیل شده اند که میتوان با همکاری طرفین از ظرفیت این جوانان استفاده کرد.

حامد جولایی افزود: سازمان های مردم نهاد بدون تردید بازوهای اجرایی ادارات هستند و به راحتی میتوانند معظل اجتماعی جامعه را حل کنند و با همکاری کمیته امداد از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مراکز نیکوکاری استفاده کرد.

یاسین شریعتی رییس مجمع جوانان استان کردستان در این نشست با اشاره به ظرفیت های سمن های جوانان برای کمک به محرومین و توسعه کردستان گفت: مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان بر اساس این تفاهم نامه در اجرای طرح های اکرام ایتام، کمک هزینه مسکن، تامین جهیزیه، درمان و ... همراه کمیته امداد برای گسترش عدالت اجتماهی خواهد بود.

وی افزود: تشکیل هیئت اندیشه ورز برای پیشبرد اهداف و استفاده از ظرفیت مشاورین جوان در ادارات شهرستانی، حمایت از اجرای طرح های توسعه اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان با رویکرد فقر زدایی و حمایت نرم افزاری و سخت افزاری از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان کردستان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

شریعتی بیان کرد: سمن های جوانان استان کردستان فعال در حوزه کارآفرینی می توانند در قالب این تفاهم نامه با حوزه اشتغال اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز