معاون استاندار عنوان کرد:

نظارت بر بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۳۵۷۴
نظارت بر بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در استان اردبیل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از بازرسی و نظارت بر بیش از 51 هزار واحد صنفی در طول اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در استان خبر داد.

به گزارش برنا،

بهروز ندایی با اشاره به اجرای طرح "مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت شهرها" گفت: از آغاز اجرای طرح (از یکم آذر) تاکنون بیش از 51 هزار بازرسی و نظارت بر اصناف و اماکن، 11496 مورد تذکر و 5525 مورد اخطار به واحدهای صنفی از سوی اکیپ های نظارتی در استان اعمال و همچنین 1048 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین ابلاغی پلمپ شده اند.

وی از همراهی و همکاری کسبه و بازاریان استان در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، تشکر و قدردانی کرد و افزود: کسبه و بازاریان استان به دلیل رعایت محدودیت ها و همراهی با تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، سلامت مردم و راحتی کادر درمان را بر درآمد معیشتی شان ترجیح دادند و امید است تا قطع انتقال زنجیره بیماری کرونا، این همراهی و همدلی بین مردم و بازاریان و مسوولان ادامه یابد.

جانشین رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا طرح محدودیت شبانه را یادآور شد و ادامه داد: بیش از 18 هزار جریمه به خاطر محدودیت از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرهای قرمز استان ثبت شده است و همچنین در این مدت بیش از 20 هزار خودرو برگشت داده شده اند و 33510 تذکر داده شده است.

وی اضافه کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی، همچنان محدودیت تردد 21تا 4 صبح درهمه شهرهای نارنجی فارغ از جمعیت شان اجرا می شود.

ندایی با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز در روزهای اخیر گفت: نباید زحمات مردم، کادر درمان و کسبه را با کوتاهی و عدم رعایت پروتکل ها از بین برد و برای کنترل بیماری و تغییر وضعیت استان از نارنجی به زرد و در نهایت سفید همچنان باید پایبند به رعایت پروتکل ها باشیم.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل ها از سوی مردم و اصناف و ادارات و سازمان ها و در تمام اماکن بویژه مکان های شلوغ و پرتردد، گفت: همه باید مراقب حفظ نتایج و دستاوردها باشند و از دورهمی ها بویژه در شب یلدا پرهیز کنند و امسال شب یلدا را متفاوت از سالهای گذشته بصورت مجازی و بدور از هم بگذرانند تا شاهد افزایش ابتلا و فوتی ها نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز