آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۴ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۳۶۱۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۴ آذر ۹۹
عضو ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن ۸۶ نفر دیگر به کرونا در۲۴ ساعت گذشته در استان شمار مبتلایان به این ویروس به ۲۵ هزار و ۱۶۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد هاشمی شهری روز دوشنبه گفت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲۰۰ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین  از مجموع موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان ۹۳ نفر هم‌اینک در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

وی از فوت پنج بیمار کرونایی در سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: با افزوده شدن موارد جدید کل فوت شدگان کرونا در این استان به یکهزار و ۳۷ نفر رسیده است.

هاشمی اظهارداشت: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

وی افزود: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی شود ضروری است شهروندان و از جمله روستاییان استان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

استان سیستان و بلوچستان دارای سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر است که دانشگاه زابل ۵ شهرستان، زاهدان ۶ شهرستان و ایرانشهر ۱۲ شهرستان استان را زیرپوشش دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز