رفع مشکلات محور شاهین‌دژ - تکاب

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۲
رفع مشکلات محور شاهین‌دژ - تکاب
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان به ریاست معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بگفت : با اجرای ۱۳ و نیم کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت مشکلات ترافیکی محور شاهین دژ - تکاب بصورت کامل برطرف خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده آی آذربایجان غربی در شورای ترافیک استان با اشاره به اجرای ۲۸۸ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری گفت: برای این میزان عملیات لکه گیری و روکش بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: بهسازی و تعریض راههای استان به طول ۱۲۱ کیلومتر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان ، سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان آب منطقه ای استان نیز در حال انجام بوده که علاوه بر این در دوسال اخیر ۲۰۰ کیلومتر از راههای روستایی استان آسفالت شده و ۲۵۰ کیلومتر نیز آماده آسفالت است.

 شکری در مورد محور پلدشت - مرگنلر گفت : این محور ۲۳ کیلومتر است که ۲ کیلومتر آن در سال های گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تعریض و آسفالت شده و  ۱۲/۶۰۰ کیلومتر آن نیز بعد از اجرای عملیات خاکی و ابنیه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعتبار ۱۵/۶۰۰ میلیارد تومان در دو لایه آسفالت شده و باقی مانده ۸ کیلومتر نیز در دست مناقصه و انتخاب پیمانکار است که اتمام سریع پروژه همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و تخصیص بودجه به موقع توسط سازمان برنامه و بودجه را طلب میکند.

 وی در مورد محور شاهین دژ - تکاب نیز اظهار داشت : طول این محور ۸۵ کیلومتر است که در دو سال اخیر ۳۹ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در این محور با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی و ۸۰۰ تن قیر توسط منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  انجام گرفته و عمده مشکل باقی مانده روکش آسفالت ۲ و نیم کیلومتر از سمت شهرستان تکاب و ۱۱ کیلومتر از سمت شهرستان شاهین دژ است که با اجرای مجموع این ۱۳ و نیم کیلومتر به زودی مشکلات این محور رفع خواهد شد.

 این مقام مسئول با اشاره به عملیات راهداری در محور شهید کلانتری افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان عملیات راهداری را در این محور انجام میدهد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 وی گفت : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۶۰ درصد اعتبار لازم برای بهسازی و تعریض محور میاندوآب - شاهین دژ را تقبل کرده و امید است این پروژه مهم نیز به زودی آغاز شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز