فرمانده انتظامی استان سمنان :

کلاهبرداران فروش زمین در سمنان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۳۷۳۵
کلاهبرداران فروش زمین در سمنان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲ متهم که قطعه زمینی را به صورت غیرقانونی و با اطلاعات نادرست به فروش رسانده بودند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار عبدالله حسنی روز دوشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: سه شهروند سمنانی، شکایت‌نامه‌ای علیه دست اندرکاران شرکتی که در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارند امضا کردند و نیروی انتظامی پیگیری موضوع را به طور ویژه آغاز کرد.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد موضوع کلاهبرداری فروش قطعه زمینی در یکی از مناطق شمالی کشور است که خریداران پس از مشاهده مکان آن روی نقشه، مبایعه نامه ۴۰ میلیارد ریالی را امضا و مبلغ هنگفتی نیز به فروشندگان پرداخت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این قطعه زمین به مساحت ۱۳ هزار و ۸۳ متر در مرزن آباد شهرستان چالوس واقع است که خریداران پس از پرداخت وجه معامله برای دیوارکشی به محل مراجعه کردند اما با بررسی ها و اظهارات افراد محلی متوجه می‌شوند زمین مورد معامله در نقطه دیگری قرار دارد که ارزش آن نیز به مراتب کمتر از مبلغ پرداخت شده می باشد.

حسنی از شناسایی یک زن و یک مرد به عنوان عاملان اصلی فروش این زمین خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی خود این دو را تحت بازجویی فنی قرار دادند و متهمان نیز به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از عموم مردم خواست قبل از انجام این گونه معامله ها از صحت و سقم موضوع و مورد معامله اطمینان حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز