عضو شورای اسلامی شهر طالقان:

کتابخانه طالقان با مشارکت خیرین تکمیل می‌شود/ طرح تفضیلی شهر در آستانه تصویب است

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۳۹۳۹
کتابخانه طالقان با مشارکت خیرین تکمیل می‌شود/ طرح تفضیلی شهر در آستانه تصویب است
عضو شورای اسلامی شهر طالقان ضمن اشاره به آخرین وضعیت احداث کتابخانه مرکزی این شهرستان گفت: اسکلت ساختمان کتابخانه زده شده و مابقی عملیات احداث نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حامد صادقیان اظهار کرد: احداث کتابخانه یکی از مهم ترین طرح های فرهنگی در طالقان است که امروز بلاتکلیف مانده و بدون مشارکت خیرین کتابخانه ساز کاری نمی توان از پیش برد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین کتابخانه ساز شهرستان طالقان باید همکاری بیشتری در خصوص این طرح داشته باشند عنوان کرد: باتوجه به اهمیت پروژه از مجمع خیرین انتظار می رود که نقش پررنگ تری در جذب خیرین ایفا کنند.

عضو شورای شهر طالقان با اشاره به اتمام مراحل کارشناسی طرح تفضیلی در این شهر گفت: خوشبختانه محدوده عوارض طبیعی و هرآنچه در طرح تفضیلی می بایست رعایت می شد به نتایج خوبی رسیده و این طرح در آستانه تصویب قرار دارد.

صادقیان در خصوص مشکلات و چالش های موجود در طالقان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر مدیران شهری طالقان با تمام توان امور مربوط به خود را پیش برده اند اما کمبود اعتبارات در بحث بهسازی معابر و طرح تفضیلی عمده ترین چالشی است که با آن مواجه هستیم.

 

نظر شما