به صورت ویدئوکنفرانس؛

بهره برداری از ٢٦٧ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق کلید خورد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۳
بهره برداری از ٢٦٧ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق کلید خورد
وزیر نیرو گفت: از امروز، برق‌رسانی روستایی، نیروهای تجدیدپذیر خورشیدی، بادی و آبرسانی به ۴۲ روستا با جمعیت ۳۴ هزار نفر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رضا اردکانیان صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت برق در استان‌های خراسان رضوی، سمنان و کردستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۱۴ پروژه را در خراسان رضوی، سمنان و کردستان به مدار بهره‌برداری رساندیم که عمدتا در بخش برق و آب رسانی روستایی است و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی یادآور شد: پروژه‌هایی که امروز در خراسان رضوی افتتاح می شود، مربوط به افزایش ظرفیت برق و پارک آموزشی برای آموزش اپراتورهای بخش انتقال و فوق توزیع در سطح ملی و منطقه‌ای مورد استفاده قرار میگیرد و برق‌رسانی روستایی، نیروهای تجدیدپذیر خورشیدی، بادی و آبرسانی به ۴۲ روستا نیز با جمعیت ۳۴ هزار نفر با این پروژه ها انجام می‌شود.

از ۱۴ پروژه، هشت پروژه سهم استان خراسان رضوی و  پنج پروژه برای سمنان است و یک پروژه نیز در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های استان خراسان رضوی، شامل افزایش پست ۱۳۲ کیلوولت بوعلی و خواجه ربیع، پارک آموزشی انتقال و فوق توزیع، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت موبیل ترشیز، نیروگاه بادی ۰.۶۶ مگاواتی خرگرد، دو نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در مشهد، آبرسانی به ۴۲ روستا و برق‌رسانی به دو روستا است.

برق‌رسانی به یک روستا، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت امیرکبیر، نوسازی پست ۶۳ شاهرود، واریانت خط ۴۰۰ کیلوولت علی‌آباد و توسعه، احداث، ‌اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع ۵ پروژه در استان سمنان افتتاح شد.

همچنین ارتقای ظرفیت نامی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به ظرفیت ۲۵ مگاوات تنها پروژه افتتاح شده در استان کردستان است .

این پروژه‌ها با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته، تامین برق پروژه مسکن مهر، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی، رضایتمندی مشترکان، صرفه‌جویی در آب و گاز و برق‌رسانی به ۴۵ خانوار جمعیت روستایی به بهره‌برداری رسیده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز