فرماندار مهریز:

استفاده پیمانکاران از اتباع بیگانه پیگرد قانونی دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۴۱۰۱
استفاده پیمانکاران از اتباع بیگانه پیگرد قانونی دارد
فرماندار مهریز گفت: با پیمانکاران ساختمان که از اتباع بیگانه برای ساخت و ساز در شهر و روستاهای بخش مرکزی منطقه استفاده کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز دوشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تردد شهروندان خارجی در شهرستان و تخلف برخی پیمانکاران در بکارگیری آنها افزود: برای نظارت و اعمال مقررات در رفت و آمد اتباع خارجی ، شهروندان و پیمانکاران باید همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق به خصوص در روستاهای بخش مرکزی مهریز برخی رفتار غیرقانونی پیمانکاران در بکارگیری اتباع بیگانه مشاهده می شود، ادامه داد: برای انجام هرکاری اگر همکاری  مردم و صاحبان مشاغل مختلف و پیمانکاران نباشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم .

فرماندار مهریز در باره برخی ساخت و سازهای بدون پروانه به خصوص در بخش مرکزی نیز که موجب نارضایتی مردم و تغییر کاربری مزارع و باغات شده، یادآور شد: مردم باید هرگونه تخلف در این بخش را در اسرع وقت به مسوولان و نیروی انتظامی گزارش کنند.

زارع زاده مهریزی نصب دوربین در مناطق روستایی شهرستان برای نظارت و پیگیری برخی مسایل مردم را مورد تاکید قرار داد و از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست در این مورد ، وظایف خود را بنحو مناسب انجام دهند.

شهرستان مهریز به عنوان دروازه ورودی استان یزد از سمت کرمان و دیگر استان‌های شرقی کشور، بیشترین حوادث خودروهایی که اقدام به جابه جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کنند، را شاهد است و یکی از مطالبات شهروندان مهریزی از مسوولان برخورد جدی با این معضل و اقدام مناسب برای رفع آن است.

آمارهای غیررسمی مبین سکونت بیش از یکصد هزار نفر از اتباع بیگانه در ۱۰ شهرستان استان است که ۲۰ درصد آنها در مهمان‌شهرها سکونت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز