آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۲۵ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۴۱۷۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۲۵ آذر ۹۹
در حال حاضر ۳۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری بوده و تحت مراقبت هستند.

به گزارش برنا؛ حدود ۱۰ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان می‌گذرد و همچنان روزانه تعدادی از عزیزان‌مان را قربانی می‌کند، همانطور که می‌دانید تنها راه مبارزه با این ویروس، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک‌ و پرهیز از تجمع و شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۵ آذرماه) ۳۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۱ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۱۵ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۳۷۹ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۱۴۵ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۲۳۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۳۶ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۲۱۸ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۰ هزار و ۶۱۱ مورد بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز