با برگزاری مسابقه داستانک و داستان نویسی " ماجراهای کووید ۱۹ "

ماجراهای کرونا در لرستان داستان می شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۴۱۹۸
ماجراهای کرونا در لرستان داستان می شود
مسابقه ی داستانک و داستان نویسی " ماجراهای کووید ۱۹ " با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛اولین دوره مسابقه استانی داستانک و داستان نویسی " ماجراهای کووید ۱۹ " با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج و توجه به بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای ادبی، با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعات این اداره کل و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

 بر اساس شرایط مندرج در فراخوان، علاقه‌مندان می توانند آثار طنز یا جدی خود را با ذکر دقیق مشخصات نویسنده شامل: نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس، حداکثر در قالب ۵۰۰۰ کلمه در قالب فایل word با فون Bnazanin ۱۳ و با رعایت قواعد نگارشی و دستوری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 آثار ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در قالب فراخوان های دیگری ارائه شده باشند و می توان در قالب آن به نقش کرونا در تغییر برخی آداب و فرهنگ های بومی پرداخت.

تمامی افراد بالای پانزده سال که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند آثار خود را تا سی ام بهمن ماه به آدرس الکترونیک: Haavirpub@gmail.com

ارسال نمایند.

 لازم به ذکر است آثار منتخب در قالب کتابی به نام نویسنده منتشر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز