۵۵ درصد قراردادهای بازیکنان آذرباتری پرداخت شده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۵۲۴۸
۵۵ درصد قراردادهای بازیکنان آذرباتری پرداخت شده است
سرپرست تیم آذرباتری ارومیه آخرین شرایط نقل و انتقالاتی این تیم را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سالار پاسبانی در تشریح آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: محمد اسماعیلی ، وحید والی و علیرضا کمالپور با نظر مستقیم سرمربی تیم و علی رشیدی هم با درخواست خود از تیم جدا شدند.

وی افزود: مابقی بازیکنان تیم نیز ۵۵ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: چند بازیکن دیگر تیم نیز تقاضای صدور رضایت نامه را داشتند که با توجه به پرداخت ۵۵درصد از قرارداد و نیاز باشگاه به آنها به هیچ وجه این امر انجام نخواهد شد.

سرپرست آذرباتری گفت: برای تقویت تیم برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم با گزینه های مدنظر باشگاه و سرمربی در حال مذاکره هستیم و من به عنوان سرپرست و مسئول نقل وانتقالات تیم به صورت شبانه روزی در تلاش برای بستن تیمی قدرتمند بوده و در پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل پاسخگوی عملکرد نقل و انتقالاتی تیم و باید و نبایدهای موجود بصورت شفاف خواهیم بود.

پاسبانی افزود: به صورت مستقیم با چند تن از سرمربیان تیم های لیگ برتری در ارتباط هستیم و سعی خواهیم کرد که بدین شکل نیازهای هر دو باشگاه مبدأ و مقصد را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: ای کاش تیم آذرباتری در زمان تشکیل کمی زودتر و توسط خود باشگاه بسته میشد تا اینکه در عمل انجام شده قرار بگیرد و اینگونه در مورد عملکردی (که در آن نقشی نداشت) مردم قضاوت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز