هفته اول لیگ برتر فوتسال؛

شکست مقاومت در گام نخست/ شاگردان کشاورز هرچه زدند به درب بسته خورد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۵۲۷۲
شکست مقاومت در گام نخست/ شاگردان کشاورز هرچه زدند به درب بسته خورد
تیم مقاومت البرز در نخستین دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر روز چهارشنبه درحالی پذیرای اهورای بهبهان بود که علیرغم ارائه بازی زیبا با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، برگزاری دیدار مقاومت و اهورا که بدلیل مثبت بودن تست کرونای بازیکنان البرزی در هاله ای از ابهام قرار داشت در نهایت با آزمایش مجدد و منفی شدن تست بازیکنان برگزار شد.

مقاومتی ها که در این دیدار 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند در نیمه اول دو گل از حریف بهبهانی خود دریافت کردند و نیمه دوم در یک بازی یک طرفه توانستند توسط کیانوش شیرپور یکی از گل های خورده را پاسخ دهند.

نکته جالب در خصوص این دیدار موقعیت های از دست رفته نماینده البرز بود که شاگردان فرهاد کشاورز هرچه زدند به درب بسته خوردند و با بی دقتی موقعیت های گل را از دست دادند.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت البرز پس از این شکست خانگی گفت: تا نیم ساعت مانده به بازی نمیدانستیم کدام یک از بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و در مدت نیم ساعت به سرعت بازیکنانی که قرار بود بازی کنند را به لحاظ روحی آماده این دیدار کردیم.

وی با بیان اینکه 5 تن از بازیکنان تأثیرگزار خود را در اختیار نداشتیم خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا دیده ایم که تیم ها بخاطر نبود یک بازیکن مؤثر چقدر ضرر می کنند حال ما 5 تن از بازیکنان خوب خود را که امسال روی شان حساب ویژه باز کرده ایم را در اختیار نداشتیم.

کشاورز گفت: به تمام بازیکنانم افتخار می کنم و این نوید را می دهم در آینده لیگ بازی های به مراتب زیباتری از مقاومت شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز