معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

جوانان در حوزه بهداشت و مقابله با ویروس کرونا راه شهدا را رفتند

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۵۳۴۶
معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته و برای ایجاد تفرقه بین مذاهب و قومیت‌های مختلف دائم بر طبل اختلاف می‌کوبد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام علی تقوی روز پنجشنبه در آیین تشییع ۲ شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کردستان اظهار داشت: استکبار که از همان ابتدا با شکل گیری این نظام الهی مخالف بود چند نقطه هدف در کشور دارد که ضربه به اقتدار این ملت یکی از آنهاست اما به کوری چشم دشمنان روز به روز مقتدرتر می‌شویم.

وی افزود: اگر دشمنان روزی به خود اجازه می‌دانند به حریم ما وارد شوند امروز جرات چنین کاری را ندارند که این از مراعات آنها نیست بلکه بخاطر اقتداری است که در واقع به برکت خون شهدا به دست آمده است.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به اینکه امروز استقلال سیاسی داریم و سر خود را بالا می‌گیریم، اضافه کرد: دیگر آن روزهایی نیست که هر چه از ما بخواهند مجبور به انجام آن باشیم و یا برای ما تعیین تکلیف کنند.   

وی با بیان اینکه اقتدار علمی یکی دیگر از مواردی است که در آن به اقتدار رسیده‌ایم، یادآور شد: روزی استاد دانشگاه نداشتیم و از غرب می‌آوردیم اما امروز به قله‌های بلند علمی صعود کرده‌ایم.

معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه دشمن به هر شکل ممکن از جمله ترور دانشمندان می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را بگیرد، تاکید کرد: با پیروی از راه و سیره شهدا و تداوم مسیر حرکت انها، اجازه نخواهیم داد دشمن به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه راه این شهدا را تک تک جوانان متدین و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهند داد، گفت: امروز جوانان ما در حوزه بهداشت و مقابله با ویروس کرونا راه شهدا را رفتند و از جان خود برای سلامت دیگران گذشتند.

پیکر مطهر چهار شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج و رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده بودند، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس روز چهارشنبه وارد استان کردستان شدند و امروز پیکر مطهر ۲ شهید در دانشگاه فرهنگیان سنندج، یک شهید در شهر بابارشانی و یک شهید هم در شهر توپ آغاج بیجار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و به خاک سپرده شدند.

 

نظر شما