سرانه سلامت آذربایجان‌غربی بزودی از سرانه کشوری فراتر می‌رود

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۵۶۷۳
سرانه سلامت آذربایجان‌غربی بزودی از سرانه کشوری فراتر می‌رود
استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: تداوم همکاری خوب مردم استان مانع شکل گیری موج چهارم کرونا که به مراتب سخت تر است خواهد شد. رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت ها راه مقابله با کروناست.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری شامگاه روز پنجشنبه در برنامه زنده تلویزیونی ساغلیق و یاشایش شبکه استانی بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی را در مدیریت بیماری کرونا بسیار موثر دانست و گفت: با پروژه های به بهره برداری رسیده و در حال افتتاح شاخص برخورداری استان از تخت بیمارستانی و سلامت از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

وی با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: وضعیت نسبتا با ثبات امروز محصول یک همکاری جمعی است.

استاندار آذربایجان غربی تداوم همکاری خوب مردم در پیک دوم بیماری کرونا را خواستار شد و گفت: اگر حتی بخش کوچکی از مردم همراهی نکنند پیک بعدی بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.

شهریاری افزود: از مردم و اصناف خواهش می کنیم در محدودیت های شب یلدا همکاری کنند. محدودیت های شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده اجرا می شود.

وی با اشاره اینکه بخش های مختلف اقتصادی استان دچار خسارت های مالی فراوان شده و تدابیر جبرانی در نظر گرفته شده نیز طبق انتظار نیست افزود: از اصناف و بخشهای مختلف اقتصادی بابت محدودیت هایی که صرفا برای حفظ جان خودشان و مردم اجرا شده و منجر به خسارتهای مادی برای آنها گردیده عذر خواهی می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای خوب طرح محله محور شهید سلیمانی ابراز امیدواری نمود با تداوم همکاری مردم و اجرای دقیق محدودیت ها از سوی متولیان امر شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز