در مراسم بهره برداری از پروژه های شهری خوی عنوان شد؛

شهرستان خوی به یکی از قطب های معدنی کشور تبدیل می شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۸
شهرستان خوی به یکی از قطب های معدنی کشور تبدیل می شود
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های جدید شناسایی شده در بخش معدنی شهرستان خوی گفت: با اکتشافات صورت گرفته ذخایر مناسبی از طلا، مس و سنگ های معدنی با ارزش در نقاط مختلف شهرستان شناسایی شده که با سرمایه گذاری شرکت های بزرگ سرمایه گذاری شاهد شکوفایی در این بخش خواهیم بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری روز جمعه در آیین بهره برداری از پروژه های شهری خوی در محل تقاطع غیرهمسطح آیت الله خوئی(ره) با قدردانی از اهتمام مدیریت شهری خوی و وحدت مدیران این شهرستان برای آبادانی هر چه بیشتر و جذب سرمایه گذاری تصریح کرد: یکی از سیاست های جدی مدیریت استان حمایت از برنامه های توسعه محور مدیریت های شهری است.

وی افزود: با افتتاح پروژه های درمانی و عمرانی در چند سال اخیر در شهرستان خوی و اکتشافات صورت گرفته معدنی انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در توسعه خوی باشیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با اهتمام دولت از شمال تا جنوب استان تبدیل به کارگاه عمرانی شده و بهبود زیرساخت های ارتباطی از جمله اتفاقات خوبی است که شاهد تحقق آن هستیم.

شهریاری گفت: تا پیش از پایان کار دولت پروژههای فاخر زیست محیطی از جمله تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، تالار مرکزی ارومیه و چند پروژه بیمارستانی و تولیدی به بهره برداری می رسد.

نظر شما