استاندار لرستان:

کسب رتبه پنجم لرستان در کشور از حیث جذب منابع بانکی در خود استان / جذب ۹۵ درصدی منابع بانکی

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۵۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۵۸۵۸
کسب رتبه پنجم لرستان در کشور از حیث جذب منابع بانکی در خود استان / جذب ۹۵ درصدی منابع بانکی
سید موسی خادمی از جذب ۹۵ درصدی منابع بانکی در خود استان و کسب رتبه پنجم لرستان در این زمینه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی در  شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان ،اظهارکرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از جلسات بسیار مهم و تاثیرگذاری است که در استان ها برگزار می شود .

اوافزود: خوشبختانه لرستان حائز رتبه سیزدهم در این رابطه شده و نسبت به گذشته ارتقاء داشته است .

خادمی  با اشاره به کسب رتبه پنجم لرستان در کشور از حیث جذب منابع بانکی در خود استان، تصریح کرد:  بر اساس گزارش های ارائه شده حدود ۹۵ درصد از منابع بانکها در خود استان جذب شده که این آمار بسیار امیدوار کننده است .

او بیان کرد: تعهدات ارزی برخی از صادرکنندگان استانی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که مشکلاتی به لحاظ قوانین و مقررات برای آنها وجود داشت و مقرر شد از طریق مکاتبه با بانک مرکزی این موضوع حل شود .

خادمی در خصوص پرداخت حق بیمه مربوط به فعالیت های پیمانکاران، عنوان کرد: در رابطه با این موضوع، دستگاه‌های اجرایی موظف شدند از هر صورت وضعیت موقت، سهم تأمین اجتماعی را ظرف یک ماه پرداخت نمایند تا مشمول جریمه تأخیر و مشکلات مربوط به آن نشوند .

او همچنین  خاطر نشان  کرد: شرایط برای حضور سرمایه گذاران در حوزه کسب و کار به گونه‌ای فراهم شود که احیانا برخوردهای سلیقه ای از طرف یک کارشناس در دستگاه اجرایی موجب ایجاد مشکل برای بخش خصوصی نشود و ضرورت دارد در این زمینه ضمن فرهنگ‌سازی در جامعه، سیستم های نظارتی نیز برای بهبود شرایط تلاش کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز