امروز رخ داد؛

پیام استاندار به مناسبت روز پرستار

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۲
پیام استاندار به مناسبت روز پرستار
استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز پرستار، پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن پیام محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافع سلامت استان خراسان رضوی که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کووید-19 تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.
باید گفت حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است.
پرستاران همپای جامعه فرهیخته پزشکی، در سخت‌ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت سلامتی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند.
بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.
پرستاران این روزها در صف مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و می‌کوشند تا درد و رنجی از تن رنجور بیماران کم کنند و نعمت سلامتی را به آنان بازگردانند.
بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
به امید آنکه با یاری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در استان خراسان رضوی و کشورمان باشیم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز