بهره برداری همزمان از طرح های حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۸
بهره برداری همزمان از طرح های حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان آذربایجان‌غربی
به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری و با حضور استاندار آذربایجان غربی عملیات حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان به صورت نمادین در سه راهی تمر محور ارومیه - سلماس به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم افتتاح حذف اساسی نقطه پر حادثه تمر با اشاره به اینکه این نقطه نهمین نقطه پر حادثه استان حذف شده بطور کامل حذف است، افزود : از میان ۴۴ نقطه پر حادثه در استان که تمام آنها آشکار سازی و آرام سازی شده بودند ۵۰ درصد نقاط برای حذف کامل و اساسی مورد هدف قرار داشت که امروز ۹ نقطه بطور همزمان افتتاح شد و ۱۳ نقطه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال عملیات حذف کامل و اساسی است که تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : برای حذف اساسی و دایم نقطه حادثه تمر عملیات رمپ ورودی و خروجی تمر به طول  ۴۹۰ متر و دور برگردان سه راهی تمر به طول ۴۷۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در دو لایه آسفالت و عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلوهای ایمنی انجام گرفته است.

 این مقام مسئول اظهار داشت : علاوه بر حذف اساسی نقطه حادثه خیز تمر ، نقاط حادثه خیز مشک آباد در محور ارومیه -  گلمانخانه ، بالستان در محور ارومیه - مهاباد ، کاشی فروشی در محور سردشت - پیرانشهر ، سه راهی حیدر آباد در محور میاندوآب - شاهین دژ ، سه راهی دارلک در محور ارومیه - میاندوآب ، زیر گذر شیخ لر در محور میاندوآب - بوکان ، نساجی در محور خوی - ماکو ، کارخانه نوشابه در محور ارومیه - اشنویه نیز بطور کامل حذف و امروز به طور همزمان افتتاح و آماده بهره برداری شدند.

 ارسلان شکری گفت : حذف نقاط پر حادثه نقش اساسی در کاهش و تقلیل تصادفات داشته و کاهش تصادفات جاده ای در نقاطی که بطور کامل اصلاح گردیده اند، چشمگیر بوده و امید است با تامین اعتبارات مورد نیاز و حذف اساسی تمام نقاط پر حادثه استان شاهد تقلیل بیشتر تصادفات باشیم.

گفتنی بعد از این مراسم استاندار آذربایجان غربی با همراهی معاون هماهنگی امور استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان  و سایر مسئولین ذینفع استانی و محلی درآیین بازگشایی سه و نیم کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال استان آذربایجان غربی قطعه پنجم محور سلماس -  خوی  که ایمن سازی و خط کشی این مسیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام گرفته است شرکت نمودند.

همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بصورت میدانی نیز از عملیات تعریض محور خوی - ایواوغلی و احداث پل ۵ دهنه ۲۲ متری مهلذان در این محور بازدید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز