ارسال ۲۰ هزار بسته متبرک برای مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۶۰۳۲
ارسال ۲۰ هزار بسته متبرک برای مدافعان سلامت
به منظور بزرگداشت تلاش های مجاهدانه پرستاران، بیست هزار بسته متبرک از سوی مرکز امور بانوان و خانواده تهیه و به استان های مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، «سپیدپوشان مجاهد»، این شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان به پرستاران اطلاق کرد؛ عنوانی که مخصوصا امسال با توجه به تلاش شبانه‌روزی کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا بیشتر شایسته و برازنده این گروه است.

همه و همه اینها نشانگر این است که باید بیش از اینها قدردان زحمات کادر درمان بود و بر تلاش آنها ارج گذاشت.

آستان قدس رضوی در زمره نهادهایی است که خود نیز در حوزه سلامت و درمان پیشگام بوده و به همین دلیل به خوبی بر زحمات پرستاران واقف است و همواره تلاش کرده تا به شکل های مختلف زحمات کادر درمان را ارج نهد و امسال نیز در آستانه روز پرستار این رویه را ادامه داده است.

فاطمه دژبرد، رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این زمینه و در خصوص تهیه بسته های متبرک به خبرنگار آستان نیوز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و قرار گرفتن کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این بیماری خطرناک، مرکز امور بانوان و خانواده بر خود لازم دانست تا با تهیه و ارسال بسته های امام رضایی از زحمات و تلاش های طاقت فرسای مدافعان سلامت قدر دانی کند.

وی با بیان اینکه این اقدام حرکت ناچیزی در مقابل عظمت کار پرستاران زحمتکش است، افزود: این بسته ها با هماهنگی کانون خادمیاران آستان قدس رضوی استان ها و بیمارستان ها در روز پرستار به پرستاران بخش نگهداری بیماران کرونایی اهدا خواهد شد.

رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: محتوای این بسته ها شامل نبات، نمک، گل خشک و سپند متبرک است که به منظور تکریم از خدمات ایثارگرانه خادمان و مدافعان سلامت تهیه و توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در استان ها بین پرستاران توزیع خواهد شد.

کانون خادمیاران رضوی یکی از مجموعه های موضوعی خادمیاری فعال در سازمان فرهنگی می باشد، که با هماهنگی مرکز امور بانوان و خانواده در گستره جغرافیایی مراکز استان ها و شهرستان ها زیر نظر نمایندگی استانی آستان قدس رضوی فعالیت می کنند.

 

نظر شما