استاندار زنجان:

پژوهش بستر مناسبی برای بروز توانمندی نخبگان علمی در کشور است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۱
پژوهش بستر مناسبی برای بروز توانمندی نخبگان علمی در کشور است
استاندار زنجان گفت: حوزه پژوهش بستر مناسبی برای بروز و ظهور توانمندی نخبگان علمی کشور شده است تا ایران اسلامی را بر اساس یافته‌های علمی و پژوهشی خود به یکی از کشورهای مهم منطقه و بین الملل تبدیل و از بیگانگان بی‌نیاز کنند.

به گزارش برنا؛ فتح الله حقیقی روز شنبه به مناسبت هفته پژوهش گفت: اهمیت پژوهش آن‌هم در دنیای امروز که برخی از کشورها به خاطر داشتن علم و فناوری، دیگر کشورها را به خود نیازمند کرده‌اند بر هیچکس پوشیده نیست.

وی یادآورشد: نمونه بارز تلاش دانشمندان ایرانی، پژوهش در راستای یافتن واکسن کرونا است که با توکل بر خدا و همت دانشمندان فرهیخته توانسته ایم به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: نکته مهم درخصوص موضوع پژوهش آن است که یافته ها و تحقیقات صورت گرفته باید شکل و کاربرد عملیاتی به خود گیرد و مدیران ما بدانند با تشویق محققان، توسل به توان داخلی و بکارگیری دانش فنی ایرانی به منویات رهبر فرزانه انقلاب که همان پیشرفت علمی و نهضت تولید علم در کشور است جامه عمل بپوشانیم.

حقیقی با تبریک هفته پژوهش بر همه کسانی که در مسیر شکوفایی میهن اسلامی با تعهد و تخصص خود و با بهره گیری از پژوهش تلاش می‌کنند، توفیق روز افزون فعالان و تلاشگران این عرصه را از خداوند قادر و متعال خواستار شد.

 

نظر شما