مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان مطرح کرد:

احیاء تالاب بیشه دالان بروجرد با همکاری تشکل های زیست محیطی و جوامع محلی / تسریع در روند صدور مجوز برای متقاضیان ثبت سمن های زیست محیطی

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۶۱۵۵
احیاء تالاب  بیشه دالان بروجرد با همکاری  تشکل های زیست محیطی و جوامع محلی / تسریع در روند صدور مجوز برای متقاضیان ثبت سمن های زیست محیطی
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: اقدامات موثری که در خصوص احیاء تالاب بیشه دالان بروجرد صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فتحی بیرنوند در نشست با سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی شهرستان بروجرد که  به میزبانی فعالین و انجمن های زیست محیطی  این شهرستان   برگزار شده بود ،اظهارکرد:  هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در حوزه محیط زیست استان لرستان رخ داده است؛ ماحصل همراهی و همکاری تشکل های زیست محیطی بوده است.

او  آموزش و فرهنگ سازی را کلید واژه حفاظت موثر از محیط زیست عنوان کردو افزود: مهمترین عامل در حفاظت از محیط زیست آموزش و ترویج فرهنگ زیست محیطی است و باید این فرهنگ به تمام اقشار مردم تسری پیدا کند تا تک تک افراد جامعه در قبال محیط زیست احساس مسئولیت کنند.

فتحی بیرانوند با اشاره به اقدامات موثری که در خصوص احیاء تالاب بیشه دالان بروجرد صورت گرفته است ،تصریح کرد: بدون تلاش و همکاری تشکل های زیست محیطی و جوامع محلی امکان احیاء این تالاب مقدور نبود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست ، خاطر نشان کرد: با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص میتوان مشکلات زیست محیطی کشور را به نحو احسن مرتفع کرد.

او برخی از مشکلات زیست محیطی شهرستان بروجرد را ناشی از قصور دستگاههای اجرایی مرتبط دانست و خواستار توجه بیشتر این دستگاهها به وظایف و ضوابط زیست محیطی شد.

فتحی بیرانوند با اشاره به نقش تشکل ها در حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ زیست محیطی خواستار تسریع در روند صدور مجوز برای متقاضیان ثبت تشکل های مردم نهاد زیست محیطی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز