رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

جهاددانشگاهی با نگاه تحلیلی به مسائل نگاه بکند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۶۵۲۸
جهاددانشگاهی با نگاه تحلیلی به مسائل نگاه بکند
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است که باید بصورت تحلیلی به تمام مسائل جامعه بنگرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  غریب سجادی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب رئیس جدید این واحد، اظهار کرد: استان کردستان دارای پتانسیل‌های زیادی برای توسعه است که باید از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهر سنندج با توجه به ظرفیت ها و پتانسیلی که دارد هنوز رشد نکرده است، عنوان کرد: باید به مسائل امور شهری به صورت تخصصی نگاه بکنیم که در این راستا جهاددانشگاهی استان کردستان میتواند بسیار کمک بکند.

سجادی افزود: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است که باید بصورت تحلیلی  به تمام مسائل جامعه بنگرد و دولت نیز از این تحلیل ها در راستای توسعه استفاده بهینه بکند.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر سنندج با تاکید بر این مهم که باید از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز بکنیم، گفت: زمانی در استان و شهر شاهد رشد و شکوفایی هستیم که همه در کنار هم تلاش بکنیم.

در ادامه این نشست ارسطو گویلی عضو شورای شهر اسلامی سنندج و رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گزاری شورا با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان  از نیروهای متخصص برخوردار است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان از توان علمی خوبی برخوردار است که میتوان از آن در راستای توسعه شهری استفاده کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این دوره از شورای اسلامی شهر سنندج تفکرات دانشگاهی ورود کرده  است، گفت: شورای اسلامی نگاهی آکادمیک به مسائل مدیریت شهری دارد و بر همین اساس از تمام پتانسیل های دانشگاهی الخصوص جهاددانشگاهی استفاده می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی استان کردستان با توجه به ظرفیت علمی که دارد، شورای اسلامی شهر سنندج  همکاری خوبی در خصوص  پیوست فرهنگی (جابجایی تانکورا) و افکار سنجی ایسپا(ارزیابی شورا و شهرداری سنندج) خواهد داشت  تا از بدنه این فعالیت عملی شاهد تاثیرات مثبت بر جامعه باشیم.

در ادامه نیز اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تشریح سابقه علمی این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان دارای ظرفیت های علمی،پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال است که در راستای تحول مدیریت شهری در اختیار شورای شهر سنندج قرار میدهد.

وی با بیان اینکه کردستان یک استان فرهنگی است، افزود: استان کردستان دارای یک فرهنگ غنی و با تمدن است که باید تمام دستگاه های اجرایی بصورت ویژه برای رشد و توسعه آن گام بردارند.

اسدی در پایان با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است  یادآور شد: جهاددانشگاهی استان کردستان نمیتواند به تنهایی فعالیت های تاثیر گزاری بر جامعه را انجام بدهد بلکه در این راستا میطلبد که دستگاه های اجرایی نیز همکاری لازم را  با این نهاد داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز