استاندار کردستان:

پرستاران در این مدت عطوفت و گذشت را به حد ایثار رساندند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۶
پرستاران در این مدت عطوفت و گذشت را به حد ایثار رساندند
استاندار کردستان پرستاران را التیام بخش آلام بیماران عنوان و تاکید کرد: پرستاران عزیز در ۱۰ ماه گذشته مهر و عطوفت و گذشت را به حد ایثار رساندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم گرامیداشت روز پرستار، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) از زحمات شبانه روزی پرستاران تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم به زودی پایان کووید ۱۹ را جشن بگیریم.


وی خاطرنشان کرد: مهربانی و عطوفت پرستاران مختص این روزها نیست، آنها همواره به عنوان نماد مهربانی بر بالین بیماران حضور پیدا کرده اند و التیام بخش آلام بیماران بوده اند.


مرادنیا در ادامه تاکید کرد: پرستاران در این ۱۰ ماه (از زمان شیوع کرونا) این مهر و عطوفت و گذشت را به حد ایثار رساندند و کسی نیست که بگوید در بیمارستان با بی مهری مواجه شده است.


استاندار ضمن اشاره به کمبودهایی که در ابتدای شیوع کرونا بیمارستان های کردستان با آن مواجه بودند، اظهار داشت: در این شرایط پرستاران ما با جان و دل زحمت کشیدند و باید بدانیم که این دوران در تاریخ ثبت خواهد شد همانطور که افرادی در ابتدای جنگ با دست خالی ایستادگی کردند و نام آنها در تاریخ ماند این گذشت ها و ایثارگری ها هم در تاریخ ماندگار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: در کل ساعات شبانه روز، اگر سری به بیمارستان ها بزنیم می بینیم که همه در حال تلاش برای نجات بیماران هستند، لذا به آنها ادای احترام می کنیم و خدمت همه پرستاران عرض خسته نباشید و خدا قوت داریم، ان شاالله اجر و پاداش اخروی آنها نزد خداوند محفوظ باشد.


مرادنیا در خصوص پرداخت معوقات پرستاران نیز اظهار داشت: معوقات پرداختی ها مختص کردستان نیست و این مشکل در کل کشور وجود دارد اما دولت سعی در حل آن دارد و ما هم تلاش می کنیم پرستاران عزیز، حداقلْ پاداش مادی زحمات خود را دریافت کنند.


استاندار در پایان گفت: در حال حاضر همه شهرستان های استان به دستگاه اکسیژن ساز و همچنین تخت ICU و سایر امکانات مجهز هستند و در کنار همه اینها، با تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان سقز نیز به بهره برداری رسید.


شایان ذکر است، در پایان این مراسم، از تعدادی از پرستاران به صورت نمادین و حضوری تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز