تحقق مطالبات فعالان حمل و نقل یک ضرورت جدی است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۹
تحقق مطالبات فعالان حمل و نقل یک ضرورت جدی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تحقق مطالبات فعالان حمل و نقل برای افزایش بهره وری یک ضرورت جدی است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه صبح امروز ۳۰ آذر در نشست هم اندیشی با صنوف حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نقش و اهمیت بخش حمل و نقل جاده ای در اقتصاد پایدار جامعه، اظهار داشت: این بخش یکی از مهم ترین صنوف در تامین امنیت روانی جامعه از طریق فراهم کردن امکانات معیشتی بدون دغدغه برای عموم محسوب می شوند که نشان از وظیفه خطیر و همچنین بسیار حیاتی آن در اقتصاد کلان نیز دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تامین و تحقق مطالبات فعالان بخش حمل و نقل جاده ای، یادآور شد: در تمامی برنامه های زیرساختی و همچنین نرم افزاری در جهت توسعه و ارتقا حمل و نقل جاده ای می بایست حقوق دو طرف شرکت و راننده مدنظر قرار گیرد.

رحمانی تعامل بین صنوف حمل ونقلی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی را مهم عنوان کرد و ادامه داد: دست اندرکاران این بخش در بسیاری از مقاطع حساس از جمله هشت سال دفاع مقدس، حمل کالاهای اساسی و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ثابت کرده اند در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و خدمت به هموطنان همیشه در صحنه حضور دارند.

نظر شما