استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم تقدیر از قهرمانان ورزشی عنوان کرد:

ارتقای سرانه بهره مندی از زیرساخت های ورزشی آذربایجان‌غربی از دغدغه های اساسی دولت است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳۶
ارتقای سرانه بهره مندی از زیرساخت های ورزشی آذربایجان‌غربی از دغدغه های اساسی دولت است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه علیرغم محدودیت های مالی و حجم کثیر مطالبات مردم در بخش های مختلف که سالها بی پاسخ مانده بود گفت: ارتقای سرانه بهره مندی از زیرساخت های ورزشی جزو دغدغه های اساسی دولت در این استان است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در آئین قدردانی از قهرمانان رشته ورزشی موی تای که در مسابقات آسیایی امارات مدال های رنگارنگ کسب کرده بودند، توسعه ورزش همگانی و حرفه ای را یک اصل اساسی برای نشاط اجتماعی دانست.

وی افزود: جوانان استان با وجود همه سختی های ناشی از کمبود امکانات در میادین ملی و بین المللی خوش می درخشند که حاکی از غیرت و استعداد بالای آنان است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساخت های ورزشی در مناطق فاقد امکانات بویژه روستاها از چند سال قبل بطور جدی پیگیری و اجرایی شده است.

شهریاری با بیان اینکه ایجاد سالن ورزشی در روستاهای بالای ۳ هزار نفر جمعیت باید اجرایی گردد افزود: هنوز با جایگاه درخور شان ورزشکاران با استعداد استانی در سرانه ورزشی فاصله داریم.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به ورزش و تامین زیرساخت ها شده است.

در این مراسم که با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و آیدین بابایی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان برگزار شد، از قهرمانان جوان استان در رقابتهای قهرمانی جهانی و آسیا رشته موی تای قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز