استاندار البرز:

دو مرکز در البرز وارد تست انسانی واکسن کرونا شده‌اند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۷۲۲۵
دو مرکز در البرز وارد تست انسانی واکسن کرونا شده‌اند
استاندار البرز گفت: ۲ مرکز تولید واکسن ویروس کرونا درکشور فعالیت دارد که هر دو دراستان البرز مستقراند و هم اکنون درحال انجام تست انسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز به وضعیت نارنجی این استان اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم وضعیت استان دربیماری کووید ۱۹ نارنجی شده است که همراهی مردم همچنان نیازبه تداوم دارد.

وی در ادامه به شرایط استان در حوزه آموزشی پرداخت و افزود: این استان رتبه نخست مهاجرت پذیری را در کشور دارد درحالی که ارتقا زیرساخت های آن از رشد سریع جمعیت و روند فزاینده مهاجرت ها عقب مانده است.

شعبازی تصریح کرد: رشد سریع مهاجرت در البرز  بر فعالیت آموزش و پرورش هم تاثیر گذاشته است زیرا افزایش یکباره جمعیت دانش آموزی ضعف در زیرساخت های آموزشی و پرورشی را پررنگ تر کرده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: دانش آموزان بی بضاعت این استان به ۲ هزار تبلت یا تلفن همراه هوشمند نیاز دارند تا به صورت مجازی آموزش ببینند. و  برای این تعداد سیستم آموزشی هوشمند لازم است و همه دستگاه ها اجرایی، سازمان های مردم نهاد، خیرین و به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) و اتاق بازرگانی پای کاربیایند تا این مشکل برطرف شود.

شهبازی با اشاره به همراهی مطلوب خیرین مدرسه ساز برای ارتقا سرانه های آموزشی استان، عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش استان با هدف رفع مشکلات این حوزه مهم فرهنگی تشکیل می شود تا با همراهی مسوولان شرایط مناسب بوجود آید.

استاندار البرز یادآورشد: برای برطرف شدن مشکلات آموزش و پرورش البرز نیاز به تشکیل برگزاری نشست های تخصصی با حضورخیرین، اتاق بازرگانی و کسانی داریم که دغدغه تعلیم و تربیت دارند.

وی افزود: برای حل مشکلات آموزش و پرورش در بخش آموزش مجازی نیازبه بسیج عمومی داریم تا دانش آموزان بی بضاعت به کلاس درس معلم خود بپیوندند.

وی شناسایی افراد بی سواد، تعیین تکلیف مالکیت فضاهای آموزشی، بومی سازی بسته های تحولی سند تحول بنیادین و برگزاری برنامه ها درفضای مجازی را به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی دراستان را ضروری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز