مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونادر لرستان:

خرم آباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد / ۷ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۷۲۸۰
خرم آباد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد /  ۷ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند
احمدحسین فتایی گفت: بر اساس تازه ترین بررسی های صورت گرفته چهار شهرستان از جمله مرکز استان همچنان در وضعیت نارنجی هستند.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فتایی با اعلام این خبر ،اظهارکرد: بر اساس تازه ترین بررسی های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستانهای خرم آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی بسر می برند.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بروجرد از وضعیت نارنجی خارج شده و هم اکنون در کنار شهرستانهای الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

او  افزود: بر همین اساس در شهرستان های با وضعیت نارنجی، همچنان محدودیت های گروه شغلی ۳ و ۴ برقرار بوده و کارکنان دستگاه های دولتی به صورت شیفت بندی ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

 فتایی گفت: در شهرستان های با وضعیت زرد نیز محدودیت ها برای گروه شغلی ۴ اجرا می شود و کارکنان نیز با تشخیص مدیر مربوطه، به صورت دو سوم در محل کار و مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند نمود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: از تمامی مردم شریف استان می خواهیم با همدلی و همراهی، همچنان نسبت به رعایت محدودیت ها اهتمام ورزند تا انشاالله استان در وضعیت مطلوب تری قرار گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز