استاندار اردبیل:

رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین هدیه از طرف مردم به پرستاران است

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۷۳۱۶
رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین هدیه از طرف مردم به پرستاران است
استاندار اردبیل گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم بهترین هدیه به پرستاران است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در مراسم گرامی داشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) توانستند در روزهای کرونایی با مراقبت از بیماران همپای پزشکان و بسیجیان آبروی سلامت کشور دا حفظ کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام کرونا فشار بالایی بر دوش پرستاران تحمیل می شود، توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش میزان بستری ها و کاستن از فشار کاری کادر درمان و پرستاران با اهمیت باشد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کادر درمان، پرستاران و بسیجیان با همت و تلاش شبانه روزی در قالب طرح سپهبد سلیمانی در بیماریابی و مراقبت از بیماران کرونایی توانستند ادعاهای پوچ دشمنان در خصوص عدم توانایی کشور در مدیریت بیماری کرونا را ناکام گذارند.

بهنام جو تصریح کرد: در حال حاضر با همکاری مردم ، بسیجیان و کادر درمانی تعداد بستری بیمارستان های استان روند کاهش یافته و از تعداد ۵۳۰ بستری در روز به ۳۱۲ بستری رسیده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آخرین روز و شب پاییز و برگزاری همنشینی ها از سوی مردم در این روز در سال های گذشته، خواستار پرهیز از دورهمی ها برای حفظ و کاهش وضعیت و تعداد بستری ها شد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرستاران در مجموعه فداکار مقابله با کرونا جایگاه ویژه ای دارند، افزود: پیگیری مطالبات این قشر از سوی مسوولان استان در حال اجرا بوده ودر این خصوص تامین مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای پرستاران فاقد مسکن و پرداخت معوقه ها از جمله برنامه ها است.

استاندار اردبیل همچنین از پیگیری برای تامین مکان مشخص برای نظام پرستاری استان خبر داد و گفت: توجه به مطالبات پرستاران از جمله مهم ترین برنامه های مسوولان حوزه بهداشت و درمان بوده و در اولویت قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز