آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا اول دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۷۴۰۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا اول دی ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این استان در حال حاضر به ۳۶۹ تن رسیده و این روند کاهشی است.

به گزارش برنا؛ محمد طاهری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان به خبرنگار ایرنا افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ مورد بوده که از این تعداد ۲۸ مورد در بخش عادی و ۱۲ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان و موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت:  ۲ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان این بیماری در استان از ابتدای همه‌گیری ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۹۶ مورد رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها نیز گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۴۰، بهار ۵۵۲، تویسرکان ۵۹۵، رزن ۳۷۴، درگزین ۱۶۴، فامنین ۱۷۰ و کبودراهنگ ۶۰۴ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۰۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۴ در نهاوند و سه هزار و ۷۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند همچنین ۲۶۲ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز