ریشه بسیاری از ناهنجاری های سیاسی و امنیتی، معضلات اجتماعی است

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۰
ریشه بسیاری از ناهنجاری های سیاسی و امنیتی، معضلات اجتماعی است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حل مسائل و معضلات اجتماعی گفت: ریشه بسیاری از ناهنجاری های سیاسی و امنیتی، معضلات اجتماعی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی روز دوشنبه در دومین جلسه ساماندهی امور متکدیان و کودکان خیابانی استان، با تاکید بر اهمیت حل مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه، گفت: همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در جهت کاهش معضلات اجتماعی گام های اساسی بردارند و در این مسیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به تنهایی نمی توانند برنامه های دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی را عملیاتی سازند.

وی همچنین بر نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در کمک به افراد آسیب پذیر در راستای کاهش معضلات اجتماعی تاکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در هر جا که لازم باشد آستین بالا می زنند و کمک می کنند و نمونه این همت عالی مردم را در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا می توان مشاهده نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم کشورمان در کمک به افراد آسیب دیده جانانه همت می کنند و صحنه های زیبایی از کمک به نیازمندان خلق می کنند.

علی مصطفوی از رسانه ها و بویژه صدا و سیما نیز خواست تا با تهیه گزارش و برنامه های مختلف در جذب افراد خیر و نیکوکار برای حمایت از کودکان کار و آسیب دیده کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین از شهرداری ارومیه نیز خواست تا گرمخانه در حال احداث در شهر ارومیه را تا پایان امسال به بهره برداری رسانده تا در صورت نیاز افراد نیازمند که سرپناهی ندارند از امکانات این گرمخانه بهره‌مند شوند.

نظر شما