یزد در رتبه سوم شاخص سوادآموزی کشور

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۶
یزد در رتبه سوم شاخص سوادآموزی کشور
معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش یزد گفت: با برنامه‌ریزی، همت مردم، مسوولان و فعالیت آموزشیاران، این استان با وضعیت ۹۲.۴ درصد در رتبه سوم شاخص سوادآموزی کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ "مرآت امین‌الرعایا" معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش یزد روز دوشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی مهریز افزود: برای ارتقای این جایگاه و زیرپوشش قراردادن تمامی افراد برای سوادآموزی و شرکت در کلاس‌ها به همکاری و فرهنگ‌سازی اهمیت موضوع نیاز است .

وی با قدردانی از تلاش مسوولان و همراهی خانواده‌ها به جایگاه و ضرورت طرح باسوادی حداکثری در سطح روستاها به عنوان اولویت این معاونت اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ بین سطح سواد روستا و شهر هفت درصد اختلاف است.

این مسوول به جایگاه و شاخص بالای سواد در مهریز در استان اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری برخی دستگاه‌ها و دفتر اموراجتماعی استانداری طرحی برای باسواد شدن عده‌ای از افراد روستایی که از نعمت سواد محروم هستند اقدام می‌شود.

امین‌الرعایا خاطر نشان کرد: برای زیرپوشش قراردادن مردم در شهر به خصوص مناطق روستایی هرچند تاکنون با همکاری مسوولان و متولیان امر آن مناطق اقدام‌های مناسبی انجام گرفته ولی به خاطر اهمیت موضوع باید بسیار جدی تلاش داشته باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز