یزد در انتظار هفته سرد و بارانی

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۳
یزد در انتظار هفته سرد و بارانی
کارشناس هواشناسی یزد برای روزهای پایانی هفته در استان به ویژه ارتفاعات و نیمه شمالی بارندگی و از ساعات انتهای هفته یعنی عصر جمعه کاهش ناگهانی دما را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سیدعباس میرحسینی" کارشناس هواشناسی یزد در گفت‌وگویی با اشاره به آسمان نیمه ابری تا ابری امروز سه‌شنبه در یزد، اعلام کرد: این شرایط جوی پدیده خاصی مانند بارندگی امروز و فردا برای استان نخواهد داشت و تنها تداوم سرما و یخبندان در مناطق کوهستانی و سردسیر را خواهیم داشت.

وی افزود: اما آسمان استان از اواخر فردا چهارشنبه تا اوایل شنبه آینده تحت تاثیر موج جوی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش ابر و در برخی نقاط بویژه ارتفاعات و نیمه شمالی استان به همراه بارندگی است و در ارتفاعات احنمال بارش برف نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان در ادامه خاطرنشان کرد: از جمعه به ویژه از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید با گرد و خاک و کاهش ناگهانی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته را بیداخوید تفت با منهای ۸ درجه سانتیگراد و سپس سبزدشت بافق با منهای هفت درجه اعلام کرد و گفت: گرمترین نقطه استان در همین مدت نیز شهر بافق با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بوده است.

میرحسینی در پایان کمینه دمای امروز شهر یزد را ۳ درجه خواند و با اشاره به افزایش نسبی دمای یزد برای امروز و فردا، پیش‌بینی کرد که دمای مرکز استان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتیگراد برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز