آمار مبتلایان به کرونا در استان تا ۲ دی ۹۹ به ۲۵۷۳۱ نفر رسید!

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۷۹۵۷
آمار مبتلایان به کرونا در استان تا ۲ دی ۹۹ به ۲۵۷۳۱ نفر رسید!
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عضو ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در این استان با افزوده شدن ۶۹ بیمار جدید به ۲۵ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری روز سه شنبه گفت: هم اینک ۱۶۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۵۵ بیمار کرونایی به دلیل شدت بیماری در بیمارستان های استان تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان این ویروس در استان به یکهزار و ۷۳ نفر رسید. 

وی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان پیش از این گفته بود: آمار فوتی ها و مبتلاشدگان به کرونا در شهرهای زاهدان و زابل صعودی است.

عباسعلی ارجمندی نیز افزود: متاسفانه دورهمی های خانوادگی از مهمترین عوامل افزایش مبتلایان به کرونا است به همین سبب از مردم استان درخواست می شود از دورهمی ها و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی بیان کرد: منع تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای زاهدان و زابل که در وضعیت نارنجی بسر می برند ادامه دارد و تردد بین شهری از این ۲ شهر به دیگر نقاط ممنوع است و رانندگان خاطی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان اصناف را به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی سفارش کرد و گفت: چنانچه واحد صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، پلمب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز