معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

کارخانه نوآوری و احداث آن در استان ها از موضوعات مورد تأکید رئیس جمهوراست / اقدامات کارخانه نوآوری لرستان در اسرع وقت آغاز شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۸۱۱۵
کارخانه نوآوری و احداث آن در استان ها از موضوعات مورد تأکید رئیس جمهوراست /  اقدامات کارخانه نوآوری لرستان در اسرع وقت آغاز شود
سورنا ستاری گفت: اقتصاد دانش بنیان در لرستان با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ستاری در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان ،اظهارکرد: اقتصاد دانش بنیان در لرستان با جدیت پیگیری می شود و برنامه ریزی سفر به لرستان نیز به همین منظور بوده است .

اوافزود: لزوم جهت گیری اقتصاد دانش بنیان لرستان به سمت مزیت های ذاتی استان در حوزه های کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی یک ضرورت است .

ستاری  با اشاره به پتانسیل های بالای استان در زمینه های مختلف، تصریح کرد: در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه های علمی و فناوری لرستان به خصوص شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است .

اوبیان کرد: دیدگاه و فرهنگ جدیدی در حال حاکم شدن است که کمک می کند با بهره‌گیری از منابع،  بخش خصوصی و دانشگاه ها در حوزه های نوآوری وارد شوند .

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در حوزه هایی که استان در آنها مزیت نسبی دارد، شرایط ایجاب می کند که پیگیر و حمایت کننده باشیم .

او خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات و موانع شرکت های دانش بنیان و فناور نقش کمک کننده و یاریگر را بر عهده خواهیم گرفت .

ستاری تأکید کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی، جذب نخبگان، بورس و پرداخت هزینه های آنها در دستور کار قرار دهند و با بهره گیری از روشهای نوین علمی، هزینه های خود را تأمین کنند .

او بحث واگذاری اراضی به پارک علم و فناوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و این اقدام را در لرستان از اقدامات ارزشمند رخ داده برشمرد  وگفت: کارخانه نوآوری و احداث آن در استان ها از موضوعات مورد تأکید رئیس جمهور بوده و امیدواریم در اسرع وقت شاهد آغاز عملیات ساخت این کارخانه در لرستان باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز