امام جمعه شهرستان سنندج:

میوه عبادت خدمت به عام است/ اقدامات شهرداری سنندج قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲۹
میوه عبادت خدمت به عام است/ اقدامات شهرداری سنندج قابل تقدیر است
امام جمعه شهرستان سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج اتفاق و همدلی خود را که باعث پیشرفت و بهبود وضعیت شهر شده است حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج با حضور در جلسه رسمی شورای شهر برحفظ همدلی و تعامل اعضاء شورا و شهرداری در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان تاکید نمود.

امام جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت یکی از ارکان دین اسلام است بنابراین بزرگترین توفیقی که پروردگار نصیب مسئولان نموده خدمتگزاری به مردم است.

ماموستا فایق رستمی بیان کرد: شایسته سالاری هر انسانی به ویژه مسئولان در زیر سایه خدمت آنان است و قبول مسئولیت بسیار وظیفه سنگینی است که خدا آنرا نصیب انسانهای وارسته و بهترین بندگانش می کند.

وی تصریح کرد: یک مدیر شایسته سالار و خوب در حوزه های مدیریتی مختلف باید امانتدار خوبی بوده و علیم و آگاه به اینکه چه کاری را باید انجام دهد تا ذخیره ای که حق مردم است از بین نرود.

وی عنوان کرد: دلسوزی نسبت به جامعه بشریت و استقامت و صبر را می توان از دیگر مصادیق شایسته سالاری برشمرد که اگر مدیری در مقام مسئولیت خود به این صفات حسنه آراسته باشد شایسته تقدیر بوده و تاج کرامت انسانی را دارا خواهد بود.

ماموستا رستمی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج اتفاق و همدلی خود را که باعث پیشرفت و بهبود وضعیت شهر شده است حفظ کنند و در راستای خدمات رسانی شایسته و مطلوب به شهروندان تلاش نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تحولات و تغییراتی  که شهرداری و شورا در این چند سال در سطح شهر سنندج ایجاد نموده اند قابل تقدیر بوده و نشانه مدیریت صحیح، احساس مسئولیت، دلسوزی، خدمتگزاری صادقانه و شایسته تقدیر است.

ماموستا رستمی به اجرای طرحهای زیبا به منظور جذب گردشگر در آبیدر اشاره نمود و گفت: طرحهای قابل توجهی در مسیر گردشگری آبیدر انجام شده که در آینده می تواند در راستای جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه بزرگترین سنگر خدمتگزاری به مردم؛ سنگر شهرداری و شورای اسلامی است؛ تاکید کرد: خداوند به مجموعه شهرداری و شورا به دلیل رفع مشکلات مردم و خدمتگزاری به آنان لطف بزرگی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای حل مشکلات مردم در چهارچوب قانون بکوشید و اگر قادر به حل مشکلات آنان نیستید با احترام و سعه صدر با آنان برخورد کنید.

امام جمعه شهرستان سنندج ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه والای شورا در قرآن نیز اشاره ای نمود و به اعضای شورا و شهردار سنندج توصیه نمود :  رسالت و مسئولیت سنگینی بر دوش شماست به مردم احترام بگذارید و آنان را راضی نگه دارید.

 

 

 

نظر شما