امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱۸
امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می‌شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات مقطع متوسطه اول و دوم دانش‌آموران مدارس این استان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات تمام دروس دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در فاصله زمانی شنبه ۶ تا سه‌شنبه ۳۰ دی ماه جاری به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده و در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم در استان به صورت غیرحضوری خواهد بود مگر اینکه در جریان امتحانات از سوی ستاد کرونای استان وضعیت شهرستانی سفید اعلام شود در این صورت امتحانات دانش‌آموران آن شهرستان حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: دانش‌آموران مدارس روستایی نیز که کلاس‌هایشان به صورت حضوری برگزار شده برای امتحانات باید در مدرسه حضور پیدا کنند.

او با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم که ویژه جا مانده‌های شهریور سال تحصیلی قبل است به صورت حضوری خواهد شد، گفت: برگزاری امتحانات رشته‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش نیز تابع ضوابط و مقررات مقاطع ابتدایی و متوسطه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز