ورود یک قلاده روباه به حیاط منزل مسکونی در سنندج

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۸۸۳۸
ورود یک قلاده روباه به حیاط منزل مسکونی در سنندج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: عصر دیروز یک قلاده روباه زخمی وارد حیاط منزل مسکونی در خیابان گلها واقع در ویلاشهر بهاران شده بود که آتش نشانان با حضور در محل نسبت به زنده گیری این حیوان اقدام نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: عصر دیروز از طریق سامانه 125 خبر ورود یک قلاده روباه به داخل حیاط منزل مسکونی در ویلاشهر واقع در شهرک بهاران  به این سازمان اطلاع داده شد.

 سهیل فضل وزیری افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 3 آتش نشانی بهاران به محل اعزام و نسبت به زنده گیری این قلاده روباه اقدام نمودند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این قلاده روباه زخمی شده بود جهت درمان به یکی از انجمن های حمایت از حیوانات تحویل داده شد تا پس از درمان در مکان مناسب رها سازی شود.

فضل وزیری به شهروندان توصیه نمود: با توجه به سرد شدن هوا و گرسنه بودن حیوانات ممکن است که این حیوانات جهت تهیه غذا وارد مناطق مسکونی شوند بنابراین شهروندان به محض مشاهده این حیوانات سریعاً با سامانه 125 این سازمان  تماس بگیرند.

فضل وزیری همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سرما بسیاری از شهروندان به دلیل گرم شدن محیط یا به طور نمادین برای شب یلدا اقدام به برپایی کرسی می کنند.

وی اظهار داشت: عدم رعایت اصول ایمنی و غیر استاندارد بودن المنت های برقی یا روشن گذاشتن این المنت ها در زمان عدم استفاده در طول فصل زمستان ممکن است منازل مسکونی آنان دچار حریق شود.

وی افزود: دو باب منزل مسکونی در خیابان اردلان و عباس آباد بعلت استفاده از کرسی غیر استاندادرد طعمه حریق شد.

فضل وزیری در خصوص علت آتش سوزی خاطرنشان کرد: ساکنان این منزل مسکونی کرسی متصل به برق را رها کرده و منزل را ترک نموده بودند که همین امر موجب گرم شدن المنت آن و داغ شدن بیش از حد لامپ و آتش سوزی شده بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت اما از لحاظ مالی خسارات فراوانی بر جای گذاشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در نهایت تصریح کرد: شهروندان قبل از برپایی کرسی های برقی از ایمنی لوازم گرمایشی آن اطمینان کسب نموده و در زمان خروج از منزل نیز المنت برقی را حتما از برق خارج کنند تا از آتش سوزی جلوگیری به عمل آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز