استاندار البرز:

البرز بار ترافیک ملی را بر دوش می‌کشد/نگاه ویژه دولت به پروژه های راهسازی البرز

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۸۹۳۹
البرز بار ترافیک ملی را بر دوش می‌کشد/نگاه ویژه دولت به پروژه های راهسازی البرز
استاندار البرز با اشاره به نقش راه های البرز برای کشور، افزود: محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی اظهار کرد: البرز نیم درصد راه های کشور را دارد ولی بار ترافیک ملی را بر دوش می کشد.

وی گفت: سال گذشته با پیگیری های مجدانه استانی و مساعدت و همراهی های ملی بویژه از سوی رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر محترم راه و شهرسازی چند پروژه بزرگ راه سازی البرز با حضور رییس جمهور محترم پس از سال ها انتظار و مطالبه مردم به بهره برداری رسید.

وی افزود: امسال نیز این روند استمرار یافته و درصدد هستیم پروژه مهم و حیاتی کمربند شمالی کرج را که مورد عنایت دولت قرار گرفت را به سرانجام برسانیم که تا پایان دولت مردم از این امکان بهره مند شوند.

استاندار البرز اضافه کرد: فاز های 1، 3 و 4 کمربند جنوبی البرز و تهران تحت عنوان آزادراه چرمشهر-آبیک نیز در حال تکمیل است و انتظار می رود تا پایان سال زیر بار ترافیک برود.

وی گفت: در پروژه مهم قطار شهری کرج نیز فعالیت ها با جدیت ادامه دارد و در حال حاضر 800 نفر برای تسریع در تکمیل کار فعال هستند.

شهبازی افزود: راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام نیز اقدام بزرگی بود که سال گذشته محقق شد و اکنون پروازهای البرز به مقاصد مشهد، خوزستان، کیش و یزد برقرار است.

وی گفت: رشد سریع جمعیت و همچنین همجواری با پایتخت و بار ترافیک ملی، ضرورت تسریع در توسعه راه های استان را چند برابر کرده است از این رو باید همچنان با قدرت روند تکمیل پروژه ها را دنبال کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز