اینترنت در روستای باب خالد آباد اشنویه راه اندازی شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۸۹۵۱
اینترنت در روستای باب خالد آباد اشنویه راه اندازی شد
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد:با دستور وزیر ارتباطات و بعد از دو هفته تلاش مجموعه فاوای استان اینترنت روستای باب خالد آباد اشنویه راه ‏اندازی شد. ‏

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان طی بازدید از روستای باب خالد آباد اشنویه اظهار کرد:مشکلات روستا باب خالد آباد اشنویه برای دسترسی به اینترنت امروز با تلاش و پیگیری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برطرف شد وسایت این روستا ارتقا ‌یافته و امکان دسترسی به اینترنت فراهم شد.

جلیلی نژاد تصریح کرد:‌ این موضوع با دستور وزیر ارتباطات از محل اعتبارات ملی و در قالب طرح USO به اپراتور همراه اول ابلاغ و در کمتر از مدت زمان اعلامی ،اینترنت در این روستا برقرار و امکان استفاده دانش آموزان و ‌دانشجویان از فضای مجازی فراهم شد‎.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی با تاکید بر کاهش شکاف دیجیتالی مناطق محروم  افزود:وزارت ارتباطات موظف است در ۸۰ درصد روستاهای کشور تا پایان برنامه ششم توسعه زیرساخت های ارتباطی لازم برای ارائه چهار خدمت اصلی آموزش ،خدمات بانکی ،بهداشت و درمان و کشاورزی را تامین کند که تا به امروز طبق آمار اتصال بیش از ۷۵ درصد از روستاهای آذربایجان غربی تحقق یافته است.

جلیلی نژاد با حضور در روستای باب خالد آباد اشنویه از روند ارتقاء اینترنت سایت همراه این روستا بازدید کرد و گفت: ارتقاء سایت این روستا در کمتر از یک ماه که قول داده بودیم برقرار شد و مابقی روستاها در اولویت برنامه های وزارت ارتباطات قرار دارد و  تلاش می کنیم در اسرع وقت اینترنت تمام این روستاهای بالای ۲۰ خانوار در صورت تامین تجهیزات به موقع  برقرار شود

نظر شما