اسامی شهرستانهای نارنجی و زرد استان کرمانشاه تا ۶ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۹۶۳۶
اسامی شهرستانهای نارنجی و زرد استان کرمانشاه تا ۶ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر کاهشی کرونا در استان گفت : خوشبختانه در حال حاضر یازده شهرستان استان از جمله شهرستان کرمانشاه در وضعیت "زرد" کرونا قرار گرفته‌اند.

به گزارش برنا؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تقسیم بندی وضعیت شهرستان‌ها در بحث کرونا به رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و سفید گفت : بعد از ماه‌ها تلاش و اعمال محدودیت‌ها و با همکاری خوب مردم استان و نیز اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح شهید سلیمانی و کوشش کادر سلامت استان، وضعیت کرونا در کرمانشاه سیر کاهشی پیدا کرده است.

او گفت : خوشبختانه این سیر کاهشی در چند هفته اخیر ادامه داشته، طوری که در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌ها کرونا در استان به "صفر" رسید و هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم.

مرادی افزود: در حال حاضر استان بطور کامل از وضعیت قرمز خارج شده و بسیاری شهرستان‌های استان در وضعیت "زرد" کرونا قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود، گیلانغرب، سرپل ذهاب، روانسر، صحنه، هرسین و قصرشیرین در وضعیت "زرد" کرونا قرار دارند.

او ادامه داد: در حال حاضر تنها سه شهرستان پاوه، سنقرکلیایی و کنگاور در وضعیت "نارنجی" هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه شرایط امروز کرونا نتیجه ماه‌ها تلاش و همکاری موثر مردم و مسئولان بوده، گفت: مردم باید بدانند این وضعیت به شدت شکننده است و اگر به شیوه نامه‌های بهداشتی کم توجهی شود، دوباره به شرایط "قرمز" کرونا برمی‌گردیم که هم خسارت‌های مالی و هم خسارت‌های جانی بسیاری به همراه دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز