آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۶ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۹۶۴۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۶ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۶ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب‌زاده گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۲۶ بیمار بستری شده جدید، ۱۸ نفر از اردبیل، ۲ نفر از پارس‌آباد، ۵ نفر از مشگین‌شهر و یک نفر از بیله‌سوار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۴۰ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۲۵۸ نفر است که از این تعداد ۷۲ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی بیان کرد: هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرهای خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز