فرماندار:

۲۲ میلیارد تومان برای اجرای ۹۳ طرح به مهریز اختصاص یافت

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۹۷۶۷
۲۲ میلیارد تومان برای اجرای ۹۳ طرح به مهریز اختصاص یافت
فرماندار مهریز گفت: ۲۲ میلیارد تومان بودجه از محل تملک دارایی و متوازن برای اجرای ۹۳ طرح در حوزه‌های آبخیزداری، کشاورزی، گردشگری، عمران شهری و روستایی و فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان افزود: از این میزان ۶۰ درصد مربوط به بودجه تملک دارایی‌ها و بقیه مربوط به متوازن است 

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مدیران اجرایی برای جذب بودجه‌های تخصیصی ادامه داد: برای تحقق بودجه و انجام وظایف باید تعامل مناسب با مسوولان استانی داشته باشیم  .

این مسوول اظهار کرد: همکاری و تعامل سازنده بیشتر با مدیران استانی برای مبادله توافق نامه‌ها، جذب به موقع بودجه و تحقق طرح‌ها در اولویت مسوولان شهرستان قرار گیرد .

زارع زاده مهریزی به اهمیت جلب خیران توسط مسوولان در کنار اختصاص بودجه دولت برای اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز شهرستان با اطلاع‌رسانی به مناسب را خواستار شد.

به گفته وی، تکریم ارباب رجوع و همراهی و یاری بیشتر مردم در شرایط خاص کرونایی از اهمیت زیاد برخوردار است و باید مدیران وظایف قانونی خود را بیش از گذشته  انجام دهند.

افراد خیر در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی مورد نیاز مردم در سطح شهر و نیز روستاهای این شهرستان کمک کردند.

این کمک‌ها در اجرای ۱۸ طرح در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان ، بهزیستی، امداد و نجات و گردشگری هزینه شده است .

رویکرد محوری دولت در این منطقه با همکاری مسوولان و پیگیری مردم، جذب خیران برای اجرای طرح‌های مورد نیاز مردم در شهر و مناطق روستایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز