پلمب ۲ واحد تفریحی در خرم آباد در راستای مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۵
پلمب ۲ واحد تفریحی در خرم آباد در راستای مقابله با ویروس کرونا
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان گفت: ۶۴۰ مورد بازرسی از واحدهای تفریحی شهرستان خرم آباد در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سید امین قاسمی روز شنبه در این خصوص ،اظهارکرد: در راستای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون تعداد 640 مورد بازدید و نظارت بر مراکز تفریحی توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است.

 اوبا اشاره به همه گیری ویروس کرونا افزود: به منظور نظارت بر رعایت محدودیتهای اعمال شده توسط واحدهای تفریحی و گردشگرپذیر شهرستان خرم آباد، کلیه هتل ها، مهمانپذیرها، سفره خانه های سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی، مجتمع های گردشگری و تفریحی و...سطح شهرستان مورد پایش و بازرسی قرار گرفتند.

قاسمی تصریح کرد: در همین اثنا 53 مورد از واحدهای تفریحی شهرستان خرم آباد مورد تذکر قرار گرفتند. 2 مورد درخواست پلمپ و به 2 مورد اخطار داده شد.

او در پایان ضمن آرزوی سلامتی و ظفرمندی ملت شریف ایران بر ویروس منحوس کرونا تاکید کرد: از همه هم استانی ها و هموطنان عزیزمان تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی و بویژه پرهیز از سفر و تردد در وضعیت قرمز، بی تفاوت نباشند تا به یاری خدواند باری تعالی شاهد کاهش زنجیره انتقال و بازگشت وضعیت عادی به جامعه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز