آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۶ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۶ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ پرویز یزدان‌پناه در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۱۵۵هزار مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم.

وی افزود: طی ایام کرونایی ۱۰هزار و ۴۶۴ نفر بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری شدند و ۱۰ هزار و ۲۳۶ نفر نیز ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهارکرد: خوشبختانه طی روز جمعه پنجم دی ماه پس از ۱۰ ماه موردی از بستری بیمار کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم که یک روز فراموش نشدنی است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: هم اکنون ۲۰۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۹۲ نفر از این تعداد کرونایی قطعی هستند. همچنین ۲۰ نفر هم اکنون در بخش مراقبت ‌های ویژه بیمارستان‌های استان به سر می برند و سه نفر از این تعداد زیر دستگاه هستند.

وی با بیان اینکه ۱۶۰۰ نفر بیمار کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد قرنطیه در منزل هستند، ادامه داد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۲۳ هزار ۸۹۵ نفر در سطح استان کهگیلویه وب یوراحمد به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۹۷۶۶ نفر مربوط به شهرستان بیوراحمد، ۴۲۸۶ نفر مربوط به شهرستان کهگیلویه، ۳۶۶۰ نفر مربوط به شهرستان گچساران، ۱۱۴۴ نفر مربوط به شهرستان دنا، ۱۱۱۲ نفر مربوط به شهرستان چرام، ۱۰۲۴ نفر مربوط به شهرستان بهمئی، ۹۱۷ نفر مربوط به شهرستان باشت و ۸۹۵ نفر مربوط به شهرستان لنده بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه میزان بروز بیماری در استان ۳۲ در هر یک هزار نفر و در کشور ۱۴.۱ در هر یک هزار نفر است، عنوان کرد: میزان کشندگی کرونا در استان ۱.۷ و در کشور ۴.۶ بوده است. همچنین میزان مرگ و میر کروناویروس در سطح استان ۵۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر بوده در حالی که در کشور ۶۴ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است.

یزدان‌پناه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۹۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد جان‌باختند، تاکید کرد: از مجموع این تعداد فوتی،  ۱۸۹ نفر در شهرستان بویراحمد، ۵۵ نفر در شهرستان کهگیلویه، ۸۷ نفر در شهرستان گچساران، ۱۹ نفر در شهرستان دنا، ۱۸ نفر در شهرستان چرام، ۱۳ نفر در شهرستان لنده، ۱۱ در شهرستان باشت و ۳ نفر در شهرستان بهمئی بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز