فراخوان اهدای خون برای همه گروه های خونی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۰۳۱۴
فراخوان اهدای خون برای همه گروه های خونی
روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است ، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا ( ع ) درخواست کرد تا با حضور در پایگاهها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این اطلاعیه با اشاره ضرورت اهدای خون در شرایط کرونایی و کاهش مراجعه مردم به پایگاهها بدلیل سرما ، بااعلام این که  مطلب دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا  در پایگاه های انتقال خون رعایت می شود اعلام کرد: هیچ گونه نگرانی برای سرایت ویروس کرونا برای اهداکنندگان وجود ندارد.

روابط عمومی انتقال خون استان تصریح کرده که در حال حاضر ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی ، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد . روابط عمومی انتقال خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست و با شعار "شور فاطمی ، شعور مهدوی ، در دهه فاطمیه ، اعلام نمود که پایگاههای اهدای خون استان هر روز از ساعت 45/07 تا 00/13 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود . همچنین از افراد بهبود یافته از بیماری ویروس کرونا درخواست شده است تا پس از یک ماه پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران بدحال اهدا کنند.انتقال خون استان تاکید کرده است : از بهبودیافتگان بیماری کرونا در خواست می شود به دلیل اینکه زمان وجود آنتی بادی این ویروس در بدن آنان کوتاه و محدود است هرچه زودتر برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون ، نیاز به همه گروههای خونی تاکید شده و با پوزش از داوطلبانیکه بدلیل کمبود امکانات پایگاهها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند ، از مراجعین درخواست گردیده  از طریق سامانه نوبت دهی به نشانی nobatdehi.ibto.ir اقدام و در روزهای آتی بصورت خارج از نوبت در هر پایگاه پذیرش شده و اقدام به اهدای خون نمایند . "

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز