آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۷ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۰۴۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۷ دی ۹۹
در حال حاضر ۲۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که بستری تجمعی استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۱۸ هزار و ۲۰۹ مورد رسیده است.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، بهداشت فردی و آداب تنفسی همچنان جزو ارکان اصلی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بوده و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان نباید زنجانی‌ها را از این موضوع غافل کند.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۷ دی‌ماه) ۲۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۲۰۹ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۷ مورد بود. از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۵۴۱ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴۳ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به ‌صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۲۶۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۹۱ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۳۷۹ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۱ هزار و ۸۰۳ مورد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز