پایان اولین دوره لیگ مجازی کاتا با قهرمانی نماینده میاندوآب در رده سنی نونهالان و خردسالان

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۰۶۲۸
پایان اولین دوره لیگ مجازی کاتا با قهرمانی نماینده میاندوآب در رده سنی نونهالان و خردسالان
تیم حق نظری میاندوآب نماینده آذربایجان‌غربی به مقام قهرمانی رده سنی نونهالان و خردسالان اولین دوره لیگ مجازی کاتا دست یافت

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، باشگاه حق نظری به عنوان نماینده استان در نخستین دوره لیگ مجازی کاتا حضور یافته بود به یک مقام نخست تیمی، دو مقام دومی و یو مقام سومی دست یافت.

تیم باشگاه حق نظری (الف) در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان آبی، سبز و بنفش آقایان با ۴۶ امتیاز تیمی، ۱۱ صدرنشینی و ۳۹۴.۷۲ امتیاز انفرادی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۲۸ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و کسب ۳۸۵.۸۶ امتیاز انفرادی مقام دوم را کسب کرد.

در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۴۳ امتیاز تیمی، ۹ صدرنشینی و ۳۶۵.۷۲  امتیاز انفرادی بعد از تیم شوتوکان FSK به مقام دوم کشور دست یافت.

در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۳۴ امتیاز تیمی، سه صدرنشینی و ۳۸۴.۳۲ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم کشور قرارگرفت.

در بخش انفرادی و در نتایج هفته پایانی رده سنی خردسالان و نونهالان، آرمین جوانی و امیررضا از تیم حق نظری (الف) و آیدین بهاری از تیم حق نظری (ب) مقام اول کشور را کسب کردند، سینا نوری از حق نظری (الف) و امیررضا احمدی از حق نظری (ب) به عنوان دوم دست یافتند و امیرمحمد رحیم‌زاده از حق نظری (ب) به عنوان سوم رسید.

در رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز، امیر داداش‌زاده عنوان نخست دست یافت، مبین اکبریان موفق به کسب مقام دوم شد و محمدرضا قلی پور مقام سوم را از آن خود کرد.

در رده نونهالان هم محمدامین بیگی مقام اول و عرفان بیگی مقام سوم را کسب کردند.

در این مسابقات تیم‌هایی از روسیه، سوئد، فیلیپین و آمریکا نیز حضور داشتند.

نظر شما